LASIJALKAINEN LAMPPU

 
Koko kesän ajan olen havitellut meille eteiseen lasijalkaista lamppua, josta aikanaan ainakin tässä Eteiseen -postauksessa kirjoitin. Mistään ei tuntunut löytyvän sellaista valmista pakettia, joka olisi miellyttänyt sekä silmää että kukkaroa, joten nähtyäni Satunen -blogissa Ikean lampunjalan, ryhdyin tuumasta toimeen. Elokuiselta Ikean reissulta mukaan lähti Brån -lampunjalka ja kotoa löytyi valmiiksi Pentikin Deco -varjostin pienemmässä koossa. Ihan ei nämä kaksi osaa tuunaamatta yhteen sopineet, mutta teipin ja pahviviritelmän avulla tästä sai mielestäni kivasti toimivan kokonaisuuden. Mies lupasi tehdä vielä metallisen tuen, jotta varjostin pysyisi paremmin paikallaan.

Toistaiseksi lamppu päätyi kaapiston päälle turvaan uteliailta sormilta. Ja ne sormet kuuluvat nuorimmalle pojalle, joka eilen ehti uittaa kolmesti kirjaa vessanpytyssä sekä kaiken kukkuraksi suihkukaivosta pilkisteli muovisia rakennuspalikoita. Kerkeäväinen lapsi meillä, huoh! :)

Toivotaan aurinkoa keskiviikolle!
 

2 kommenttia

  1. Mä olen jo pidempään haaveillut just tuosta lampunjalasta :) Pöytälamppu on ollut mietinnässä jo kuukausimääriä ja kaikista mahdollisista vaihtoehdoista mitä olen pohtinut, palaan aina vaan tuohon...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä kaunis lampunjalka. Its olen aika suoraviivaisten linjojen tyttö, joten se muodoillaan rikkoo sitä tuttua kuviota! :) Aurinkoa torstaille Dara!

      Poista